الاثنين، 14 يوليو 2008

من مأساة صديقه

من مأساه صديقة

من صفحة القلب المعذب قد محــوت اسمـــك
من خاطري ودفاتري من عمـري قد محوتك
فـلـــم يعــــد يهمنــي بأن أكـــون قربـــــــــك
ولست الأن من تسهــر تشكـــوا عذاب بعدك
كـفــرت بالحــب من بعــد أن عرفـــت حبــك
كرهــت كل عالمــي مصــورا بشخصــــــك
تخطــئ تأبــى مطلقــا أن تعتـــرف بذنبـــــك
وغدوت تقســو عامدا فغـدا الغـــرور طبعــك
بودي الأن أخبرني ترى من تظـن نفســـــــك
من أنت كي تذلني وأسـيـر تحــت أمـــــــر ك
لالاتمهل إنتظر أخطــأت في تقديـــــــــــــرك
إن كنت ريحا عاصفـا أنا قادرة على صــدك
أو كنت موجا هادرا أنا لا أخـاف موجـــــــك
أنا واثـقـــة بإرادتي وأنت تجهـــل ذاتـــــــــك

هناك 4 تعليقات:

ka2en Makboot يقول...

دمتي واثقة من ارادتك
ودمتي قادرة علي صده وردعه :)


ودمت مبدعة في العزف علي كمان حرفك

تحيـــاتى

blue-wave يقول...

انا واثقة من ارادتى
وانت تجهل ذاتك
ما علاقة الإرادة بالذات؟
الم يكن الأفضل لو قلنا
انا واثقة من ذاتى وانت تجهل ذاتك؟؟؟
بس البوست حلو بجد
ارجو تقبل رأيى المتواضع
تحياتى

princess يقول...

اول زيارة
اولا البلوج شكلو جديد وشكلو هيبقى جامد ان شاء الله
انا مباليش كتير على فكرة انا قا=لت اقولك عشان الدخلة اللى دخلتها توحى انى معمرة فى التدوين هههههههه
الكلام جميل الارادة دى هيا اللى بتبين اذا كان الانسان ضعيف او قوى
تحياتى كتير

كلام وخلاص يقول...

عجبتنى اوى نبرة الثقة اللى فى شعرك
سلام